Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MrsRedHead | użytkownik

imię i nazwiskoRudaNieObłuda adresjust field (Ireland) zarejestrowany14.01.2008 @22:20:15 ostatnio na stronie28.05.2013 @00:14:02


KRYTYKA = analiza i ocena danej dziedziny ludzkiej działalności i jej wytworów z punktu widzenia określonych wartości (np. poznawczych, estetycznych, moralnych, nauk.) oraz założonych celów (zadań teoretycznych lub praktycznych), jakie mają być zrealizowane. Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.

Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej (chociaż często się tak dzieje), ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. dziekuje...

Tu jestem http://www.maxmodels.pl/mrsredhead.html

i tu https://www.facebook.com/pages/MrsRedHead-photography/330751547297

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.mrsredhead-foto.com Gadu-Gadu6435833
digarty120 komentarze1048 posty na forum1

komputer / sprzęt
yamaha virago i co popadnie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-fotografico    27.10.2008 @14:20:19
to że przy portrecie i wogóle przy zdjęciach ludzi powinno sie tego unikać

pozdrawiam
~ShadeSoul    26.10.2008 @22:51:54
"komputer / sprzęt
yamaha virago i co popadnie"
a to ciekawe
~jarula29    26.10.2008 @02:31:44
filtry to bardzo dobry wybór, ja osobiście wolę dobry filtr na obiektywie niż przeróbki w Ps-ie.
tak więc polecam się zaopatrzyć może jeszcze nie teraz bo pogody na zdjęcia nieety nie ma.
_______
The World is moving to High Definition television....
~jarula29    25.10.2008 @16:51:53
seria z dzidziusiem -rewelacja. nie będę oceniał każdego zdjęcia oddzielnie.
Dla mnie wszystkie są fantastyczne

pozdro
_______
The World is moving to High Definition television....
~jarula29    23.10.2008 @19:55:05
no to po to sa filtry zeby nie wychodziło przepalone ...
ja tylko oceniam.....

pozdo
_______
The World is moving to High Definition television....
~jarula29    21.10.2008 @18:48:55
nie wiem czy uwierzysz ale ani kontrast ani nasycenie nie było w ogóle podkręcane przez żaden software. Polaryzator kołowy przy dobrze dobranym kącie i odpowiednim świetle daje niesamowite rezultaty.
dzieki za opinie
pozdrawiam
_______
The World is moving to High Definition television....
~amaa    15.10.2008 @18:22:56
słucham?
~czayka    14.10.2008 @16:20:32
Dzięki
~igorimiolczyk    14.10.2008 @12:18:02
miłego
~Agaaaaa    13.10.2008 @15:32:35
:-D
_______
`To co wybierzesz, bądź świadom już dzisiaj,
Będzie mieć wpływ na jakość twego życia`
~Gagasia    13.10.2008 @15:18:01
Proszę o ocenę moich prac
_______
Zapraszam do swojej galerii Dobre rady zawsze w cenie.
~kerio13    12.10.2008 @20:26:45
nastepnym razem dodam jakis 'madry cytat' pod praca, bedzie bardziej wartosciowa ;] (dzieki za inspiracje z tym albumem ;])
~mlodyp    07.10.2008 @20:10:22
Nie dziękuj. Należy się. Zdjęcie bajka. Jesteś postacią drugoplanową na zdjęciu ?
+KasiaGieron    06.10.2008 @10:26:19
nie walcz tak blurem bo to kiepsko wyglada i popraw cienie
proponuje b&w bo kolory leza i ciezko bedzie je skorygowac
ale mozesz sprobowac zabierajac odcienie zolci
~Leftone    06.10.2008 @00:07:40

_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    06.10.2008 @00:00:08
jestes smieszna. nie porownuj mnie do siebie.
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    05.10.2008 @23:55:23
dobra juz widze, ktora praca cie boli. odgrywac sie za kogos - to jest dopiero zenada.
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    05.10.2008 @23:53:16
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    05.10.2008 @23:49:18
nie mam pojecia z jakiego powodu umieszczasz tu swoje foty. ja tez jestem amatorem i masz prawo miec gdzies moje zdanie. szkoda tylko ze jako amator oceniasz fote a nawet nie umiesz uzasadnic swojej oceny. a najlepsze jest to ze na profilu piszesz tez ze nienawidzisz ludzi ktorzy nie umieja uzywac argumentow.
nie mamy o czym rozmawiac widze.
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    05.10.2008 @23:41:18
tak jak myslalem. niestety patrzac na twoje foty nie robi na mnie zadnego wrazenia. pozdro.
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~bodypiercer    05.10.2008 @23:28:28
boś nie gruba wcale
~Leftone    05.10.2008 @23:22:33
ciekaw jestem co masz do powiedzenia na temat tej foty. dlatego pisze ze sie wysililas, bo komentarz "mhm" mnie nie satysfakcjonuje. i nie potrzebuje twojej laski :p
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    05.10.2008 @23:18:54
ale sie wysililas
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~yukino    05.10.2008 @17:06:18
spoko. dobrze ,że nie rodzimy w jaskiniach ,tylko chciałam porównać i pokazać jak to wygląda w dzisiejszych czasach
~MagdalenaBorucka    05.10.2008 @13:53:54
Zmieniam konto na to, z którego piszę.
Pozdrawiam serdecznie

niegdyś angelicraven
_______
Co Ci się spodoba? Oceń! http://magdalenaborucka.digart.pl/digarty/
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt